Terug naar het overzicht

Actioncenter Gieten in Gieten

Actioncenter Gieten

Asserstraat 35
9461GB Gieten
0592-264881
Website Email

Openingstijden

  • Ma t/m Vr 07:30 - 11:30
  • Ma t/m Ma 13:00 - 21:30
  • Wo t/m Wo 13:00 - 21:00
  • Di t/m Di 16:00 - 21:30
  • Vr t/m Vr 13:00 - 21:00
  • Wo t/m Wo 13:00 - 21:30
  • Do t/m Do 16:00 - 21:00
  • Do 07:00 - 09:51
  • Za t/m Zo 08:00 - 13:00

Algemeen

ACTIONCENTER GIETEN IS....

KRACHT–CARDIO–FITNESS–EGYM–PILATES–POWER–BODYSHAPE-SPINNING-AEROBICS-FYSIOTHERAPIE-BODYMIX-SPINNING BASIC-KICK OUT-HATHA YOGA-KIDSFIT-YOGALATES-SENIORENFITNESS-SWISSBALL-BODYROBICS-KICKOUIT-BEN FIT-SEALTRAINING-POWERYOGA-TRX-KICKBOKSEN-BBB-JEUGDFIT-TACOYO

  • **

GEZELLIGHEID-KOPJE KOFFIE-AFZIEN-NIEUWE CONTACTEN-ZWETEN-FUN-LACHEN-TIJD VERGETEN-RESERVEREN-SAMEN-SPORTDRANKJE-GOED VOELEN-MOE MAAR VOLDAAN-BIDON VULLEN-TRAINEN-AFVALLEN

  • **

Social media

Soorten fitness

  • Bedrijfsfitness Bedrijfsfitness
  • Cardiofitness Cardiofitness
  • Circuittraining Circuittraining
  • 55+ 55+
  • 65+ 65+
  • Buitensporten Buitensporten
  • Familie fitness Familie fitness
  • Jeugdfitness Jeugdfitness
  • Groepsfitness Groepsfitness
  • Fysio fitness Fysio fitness
  • Personal trainer Personal trainer
  • Zelfverdediging Zelfverdediging
  • Medische fitness Medische fitness
  • Vrije gewichten Vrije gewichten
  • Yoga Yoga

Faciliteiten

  • Afvalprogramma
  • Airco
  • Douches
  • Kleedkamers
  • Training schema's
  • Zonnebank
  • Voedingdeskundige
  • Massage
  • Kluisjes
  • Internet
  • AED

Groepslessen

  • Pilates

    Doelstellingen

    • Stevigere spieren
    • Flexibiliteit
    • Houding verbeteren
    • Ontspanning

    Controle en correcte uitvoering staan centraal: de ademhaling en het bewustzijn om de juiste spieren te laten werken, vormen de basis van iedere oefening. Als resultaat langere spieren en soepelere gewrichten plus een sterker, in balans gebracht lichaam.

  • Bodymix

    Doelstellingen

    • Betere conditie
    • Kcal verbranden
    • Stevigere spieren
    • Afvallen

    Het kernwoord van deze workout is uithoudingsvermogen. De les bestaat uit, altijd een verrassende, combinatie van allerlei soorten aerobics oefeningen, conditie, coördinatie, vetverbranding en buikspierentrainingen.

  • Bodyrobics

    Doelstellingen

    • Betere conditie
    • Kcal verbranden

    Een cardiotraining opgebouwd aan de hand van een volgbare choreografie. Op deze manier wordt er op een leuke manier aan zowel conditie, coördinatie en vetverbranding gewerkt. Ook binnen deze les worden de buikspieren niet vergeten.

  • Bodyshape

    Doelstellingen

    • Stevigere spieren
    • Flexibiliteit

    Een intensieve les met de nadruk op spierverstevigende oefeningen waarbij alle spiergroepen van het lichaam ruimschoots aan bod komen.

  • Power

    Doelstellingen

    • Kcal verbranden
    • Stevigere spieren
    • Houding verbeteren

    Power is een training met gewichten op muziek. De oefeningen worden uitgevoerd met een stang (de barbell) en je kunt met behulp van schijven zelf het gewicht bepalen. Dit heeft als voordeel dat iedereen op zijn of haar eigen niveau kan trainen. Door de vele herhalingen is de toename van de spiermassa minimaal. Wel zullen jouw spieren mooier van vorm worden en steviger aanvoelen.

  • Seniorenfitness

    Doelstellingen

    • Stevigere spieren
    • Flexibiliteit
    • Houding verbeteren

    Deze leuke effectieve, maar vooral gezellige groepsles bestaat uit onder andere een warming up, fitnesscircuit met kracht- en cardiotraining en een cooling down. Daarna staat er een kopje koffie/thee klaar met een koekje!

  • Spinning

    Doelstellingen

    • Betere conditie
    • Kcal verbranden
    • Afvallen

    Spinning is een pittige training die gericht is op hart- en bloedvaten. De workout is goed voor een sterk hart, het vergroten van je longinhoud, een goede bloedsomloop en soepele spieren. Spinning, het woord zegt het al, betekent ‘snel ronddraaien’. U bent dus hard aan het werk tijdens een uurtje spinnen.

  • Swissball

    Doelstellingen

    • Stevigere spieren
    • Flexibiliteit
    • Houding verbeteren

    Een training in een nieuwe vorm van fritnessbeoefening die leuk, uitdagend en heel effectief is. Door het onstabiele karakter van de Swiss Ball, een grote opblaasbare trainingsbal, worden tijdens het trainen met name de onderliggende spieren flink aan het werk gezet. Je bent niet alleen sterke buik- rug- en bilspieren aan het opbouwen, je werkt ook aan een slanker uiterlijk. Daarnaast train je met een Swissball je balans en conditie.

  • Hatha Yoga

    Doelstellingen

    • Stevigere spieren
    • Flexibiliteit
    • Houding verbeteren
    • Ontspanning

    In deze les ligt het accent op het uitvoeren van asana’s (houdingen) en pranayama’s (ademhalingstechnieken). Hierbij werken we aan een goede balans van het lichaam. De oefeningen maken de spieren soepel en helpen lichaam en geest te ontspannen. De lessen helpen stress te verminderen en hebben een positief effect op het gehele welbevinden

  • SeniorenFit

    Doelstellingen

    • Stevigere spieren
    • Flexibiliteit
    • Houding verbeteren
    • Ontspanning

    Deze leuke effectieve, maar vooral gezellige groepsles bestaande uit een warming up, spier- en gewrichtsoefeningen met o.a. gewichtjes, dynaband maar ook alleen zwaartekracht maken deze les tot een pittig geheel welke afgesloten wordt door een rek- en strekcooling down. Daarna staat er een kopje koffie/thee klaar met een koekje!

  • WoW

    Doelstellingen

    • Betere conditie
    • Kcal verbranden
    • Stevigere spieren
    • Flexibiliteit
    • Afvallen
    • Houding verbeteren

    Cross Circuit is een vorm van fitness, die het beste van verschillende sporten met elkaar combineert. Door een mix van cardio, kracht en lenigheidsoefeningen krijg je een zeer complete training die eindeloos is in variatie.

  • Tacoyo

    Doelstellingen

    • Betere conditie
    • Kcal verbranden
    • Stevigere spieren
    • Afvallen
    • Ontspanning

    zie www.tacoyo.nl

Fitnessprofessionals

Anita Eleveld

Personal Training in combinatie met BenFit programma.
Voor een krachtig lichaam met een gezond gewicht!

GET FIT GO PERSONAL!
Kwalificaties
  • Niveau 3: Fitnesstrainer A
Specialisaties
  • Fitness
  • Buitensporten
  • Personal trainer
  • Vrije gewichten
  • Zelfverdediging
  • Voedingsdeskundige / diëtist
  • Indoor Cycling / RPM
  • Bootcamp
  • Pilates
  • Core Training
  • Yoga
  • Jeugdprogramma's
  • Ouderenprogramma's
  • Gewichtsconsulent
Terug naar het overzicht